create your look out for fashion book

create your look out for fashion book

Monday 16 May 2016

The day I woke up with a new hair

When it comes to hair it's really hard to please me. I own tones of conditioners, oils, various straighteners and haircare products but the effect never seems to be good enough. But it has changed... I recently had a pleasure to test amazing PROFESSIONAL FLAT IRON and it literally blown me away! My hair never been more straight and smooth. Feezeness is a history! What's the most surprising is the fact that my hair stayed perfect for 3 days despite the rainy London weather. The best hair iron I have ever own! You need to try it! I bet you won't regret it!
Jesli chodzi o wlosy to bardzo ciezko mnie zadowolic. Pomimo ton odzywek, olejkow, roznorodnych prostownic, moje wlosy nigdy nie wydaja sie idealnie proste. Ale to juz przeszlosc... Niedawno mialam przyjemnosc przetestowac niesamowite URZADZENIE DO PROSTOWANIA ktore odmienialo komplentnie moj codzienny wyglad. Moje wlosy nigdy wczesniej nie byly tak idealnie proste I gladkie. Efekt elektryzacji nalezy do histori! Co najlepsze fryzura utrzymala sie przez 3 dni pomimo wiecznie deszczowej Londynskiej pogody. Najlepsza prostownica na swiecie! Goraco polecam! Nie pozalujcie!

3 comments :

  1. Zazdroszczę Ci długości, sama chciałabym takie włoski mieć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    ReplyDelete
  2. masz nieziemsko długie włosy, ja jednak rozstałam się z prostownicą, mega paliła mi włosy przez co bez prostownicy już nie chciały się układac. Teraz sa drowe a ja tylko suszę i wychodzę ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  3. Look at you :) So you still here on blog. You're doing a great job, girl.

    ReplyDelete